LEVERING, BYTTE OG RETUR

Etter sendt bestilling vil du motta ordrebekreftelse på din e-post. I ordrebekreftelsen får du opplysninger om totalsum og bestilling. Vi ønsker å gi våre kunder en positiv kjøpsopplevelse, derfor er det viktig for oss at din bestilling kommer raskt, trygt og enkelt frem til deg!
Vi har de fleste varene på lager, og dette gir normalt 2-4 dagers leveringstid. I ferier og høytider kan det være lengre leveringstid.
Alle bestillinger som mottas innen kl.12.00 på hverdager vil bli pakket og sendt ut samme dag og kan forventes levert innen 2-4 dager. Helthjem gjør det ekstra enkelt for deg og er per i dag den raskeste leverandøren i det norske markedet og eneste som leverer seks dager i uken, før frokost!
Helthjem er en del av Schibsted og bruker sine avisbud landet over til å levere din pakke i postkassen eller på dørmatten din før kl. 7.00 og du trenger ikke være hjemme eller signere.
NB! Dersom din ordre er over 5 kg eller ditt postnummer ikke har levering hjem vil din ordre bli levert ut av Post Nord til ditt nærmeste utleveringssted. Se mer her.
Helthjem er per i dag den raskeste leverandøren i det norske markedet og eneste som leverer seks dager i uken, før frokost!

HELT HJEM
Din ordre blir levert helt hjem på døren eller i postkassen i store deler av Norge. Leveres til postkassen/dør før kl 07 eller på ditt nærmeste utleveringssted dersom levering hjem ikke er et alternativ (gjelder hvis pakken er over 5 kg eller Helt Hjem ikke leverer til din adresse )på 3-5 dager avhengig av område – Sporing og SMS-bekreftelse på levering – du får full oversikt. Du har selv ansvar for å motta pakken ved utlevering. Det vil si at du har ansvar for å hente pakken i din postkasse eller dørmatte når den er levert, eller hente den fra utleveringssted dersom den ikke kan leveres helt hjem innen den blir sendt i retur til oss fra utleveringsstedet.

KLIKK OG HENT
Klikk og hent din ordre på vårt showroom /butikk Hegdehaugsveien 5b,0352 Oslo.
En del av våre varer tilbys kun som klikk og hent i vårt showroom/ butikk i Hegdehaugsveien 5B 0352 Oslo
Her kan du også bytte varer du har bestilt i nettbutikken .
Det er ditt ansvar å sørge for at den adressen du oppgir ved bestilling er korrekt. Dersom varene er skadet ved levering må du gi oss melding om dette snarest mulig og helst på ankomstdagen. Bruk helst e-post. Beskriv skadene nøye, legg gjerne ved et bilde.

ANGRERETT
Du har 14 dagers angrerett etter at du har mottatt varen du har bestilt i vår nettbutikk.
Vi ønsker at transaksjonene rundt dette skal være så enkle som mulig for alle parter innenfor lovens bestemmelser. Skjema for retur finner du nederst i vår nettbutikk.

Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette ( angrefrist).

For at angreretten skal kunne gjøres gledende , må produktet være levert oss i samme mengde og stand som du mottok den.

Alle produkter skal leveres til oss innen rimelig tid. Eventuell returforsendelse må betales av deg. Du har risikoen for transporten tilbake til oss.

Pakken sendes til
tirillmAS
Eddaveien 17
0772 Oslo

REKLAMASJON OG KJØPERS UNDERSØKELSESPLIKT
Straks etter at varen er mottatt bør den undersøkes for eventuelle feil, herunder skader, eller mangler og at leveranse er i samsvar med ordrebekreftelsen. Reklamasjon og leveranse feil må skje innen rimelig tid og innenfor samme sesong etter at mangelen ble oppdaget eller burde vært oppdaget. Melding om feil og mangler må meddeles oss på post@tirillm.no med en nøyaktig beskrivelse av forholdene og helst med bilder. Feilen må foreligge når dere får produktet i besittelse og ikke etter bruk. Varen skal normalt sendes oss for inspeksjon dersom det ikke er uomtvistelig via bilder og forholdene at det foreligger en feil eller mangel.
Hvis du har mottatt en annen vare enn det som står på fakturaen ta kontakt med oss på post@tirillm.no Hvis vi vurderer at din reklamasjon er berettiget, sender vi deg en ny vare fraktfritt. Hvis varen er utsolgt, refunderer vi prisen på varen.

FORCE MAJEURE
Er tirillm.AS forhindret fra å levere eller foreta pliktig omlevering eller blir en slik leveringsplikt urimelig tyngende som følge av arbeidskonflikt eller enhver annen omstendighet når partene ikke kan råde over den så som brann, krig, mobilisering eller uforutsette militære innkallelser av tilsvarende omfang, rekvisisjon, beslag, valuta restriksjoner, opprør og oppløp, knapphet på transportmidler, alminnelig vareknapphet, innskrenkning i tilførselen av drivkraft, samt mangler ved eller forsinkelser av leveranser fra underleverandører eller produsenter som følge av slike omstendigheter som omhandles i dette punkt, er tirillm.AS fritatt for alt.